Lucie Šafářová v nové kampani podporuje sportování dětí z České olympijské nadace

Olympijská nadace
Olympijská nadace
2 Minuty čtení
2 Minuty čtení

Olympijská medailistka, tenistka a máma Lucie Šafářová podporuje sportování dětí v aktuálně probíhající kampani partnera Mezinárodního olympijského výboru Procter & Gamble, jejímž cílem je získat peníze pro Českou olympijskou nadaci, která pomáhá sportovat dětem ze sociálně slabých rodin.

„Kdybych sama nezískala v dětství podobnou podporu, určitě bych si nesplnila sen být na olympiádě. Proto jsem se stala ambasadorkou České olympijské nadace a chci pomoci plnit další dětské sny. Budu ráda, pokud mi s tím pomůžete,“ říká Lucie Šafářová. 

Nemusíte platit nic navíc

Kampaň probíhá od 26. dubna do 23. května v rámci sítě drogerií Rossmann. Pomoci druhým bude jednoduché. Z každého zde zakoupeného produktu od firmy Procter & Gamble poputuje jedno procento přímo na sportování dětí ze sociálně slabých rodin podporovaných Českou olympijskou nadací. Za deset let existence už příspěvky získalo téměř 4000 dětí.

Sport může být pro děti zásadním formujícím faktorem. A to nejen z hlediska fyzického zdraví, ale i toho psychického.

Nadace podporuje děti bez ohledu na jejich sportovní výkonnost, důležité je nadšení pro sport. „Přispíváme dětem nejen na oddílové příspěvky, ale i na sportovní vybavení, soustředění a kempy, sportovní prohlídky,“ upřesňuje Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace.

„Sport může být pro děti zásadním formujícím faktorem. A to nejen z hlediska fyzického zdraví, ale i toho psychického. Děti se naučí, co je to fair play – ve sportu, ale i v životě. Najdou si kamarády, se kterými mají společné zájmy. Kromě toho jim sport dodá odhodlání, sebedůvěru a morální zodpovědnost. Velmi si vážíme toho, že společnost Procter & Gamble naší nadací dlouhodobě podporuje.“

Každodenní šampioni

Partner Mezinárodního olympijského výboru Procter & Gamble pravidelně pomáhá malým sportovcům a jejich blízkým. Děti podporované Českou olympijskou nadací se tak mohou stát každodenními šampiony.

„V P&G se zaměřujeme na zlepšování života komunit, kde působíme. Abychom podpořili širší přístup dětí ke sportu a dali jim šanci vést zdravější život, ve spolupráci s Lucií Šafářovou a drogerií ROSSMANN přispíváme České olympijské nadaci a jejím prostřednictvím sportujícím dětem,“ říká Neven Kružljak, marketingový ředitel společnosti Procter & Gamble.

Minulý rok se v rámci Olympijských festivalů například rozhodl podpořit 17 rodin v hmotné nouzi z olympijské nadace. Rodinám daroval nezbytné produkty na celý rok.

Více o probíhající akci najdete na webu olympijskytym.cz.

Další informace o České olympijské nadaci najdete na www.olympijskanadace.cz.

Lucie Šafářová
04. 02. 1987, Brno
Tenis
Počet bronzových medailí
1
líbil se ti článek?