Budoucnost mladých sportovců je v našich rukách. Českou olympijskou nadaci opět podpoří Procter and Gamble
Výdaje na vybavení, poplatky za soustředění nebo členské příspěvky v oddílech – to jsou jen některé náklady, které se pojí se sportováním dětí. Aby mohly sportovat i děti z finančně znevýhodněného prostředí, bude od 28. července do 24. srpna probíhat charitativní iniciativa, do které se může zapojit každý, aniž by utrácel peníze navíc. Stačí v tomto období koupit v prodejnách Tesco vybrané výrobky Procter & Gamble, například Ariel, Lenor, Pampers nebo Gillette. Vybrané finanční prostředky poputují prostřednictvím České olympijské nadace ke sportujícím dětem, které by se jinak nemohly z finančních důvodů sportu věnovat
Sportovní tréninky vyžadují nasazení, houževnatost a vytrvalost, ale představují také zvýšené náklady. Rozvoj sportovního talentu s sebou nese investice do členských příspěvků, sportovního vybavení a výstroje nebo výdaje na soustředění a sportovní kempy. Každý si nemůže dovolit vydávat tolik peněz na sport, což se může stát překážkou rozvoje sportovního nadání. “Měla jsem štěstí, že jsem se v dětství mohla věnovat tomu, co mě bavilo a měla jsem pro sport vždy dostatečnou podporu. Některé děti však musí z finančních důvodů se sportem skončit,” říká ambasadorka projektu Šárka Kašpárková, mistryně světa v trojskoku.
Proto se Procter & Gamble ve spolupráci s Tescem rozhodl spustit kampaň, v rámci které může každý podpořit mladé sportovce. Začíná 28. července a poběží do 24. srpna. Stačí zajít do prodejny Tesco a zakoupit vybrané produkty P&G, jako například Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Jar, Gillette nebo Blend-a-med. Vybrané finanční prostředky budou předány České olympijské nadaci, která je rozdělí sportujícím dětem z finančně znevýhodněného prostředí.
„V P&G se zaměřujeme na zlepšování života v komunitách všude tam, kde působíme. Abychom podpořili zdravý vývoj dětí a abychom jim pomohli plnit jejich sny, rozhodli jsme se již potřetí přispět České olympijské nadaci a jejím prostřednictvím sportujícím dětem,“ říká Katarzyna Łopaciuk-Goc, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.
„Od vzniku nadace v prosinci 2012 jsme podpořili už 1058 dětí ve věku 6 až 18 let a chceme pomoci ještě většímu počtu. Proto velmi vítáme, že se znovu po roce Procter & Gamble rozhodl zopakovat tuto kampaň. Díky ní budeme moci podpořit další desítky kluků a holek, kteří by si jinak sportování nemohli kvůli nedostatku peněz dovolit,” doplnila manažerka České olympijské nadace Martina Voříšková.
„Podpora aktivního způsobu života mládeže patří dlouhodobě k oblastem, na které Tesco pravidelně přispívá. Těší nás, že společně s našimi zákazníky a partnery umožníme sportování i dětem, které by se jinak musely této aktivity vzdát,“ říká Martin Beháň, představitel společnosti Tesco pro Českou republiku.
„Naše společnost se často zapojuje do charitativních kampaní na podporu dětí a doufáme, že se i tentokrát zákazníci přidají k našim snahám, abychom společně umožnili dětem rozvíjet jejich talent a věnovat se jejich koníčku,“ dodává Václav Koukolíček, manažer externí komunikace společnosti Tesco.