Jeden za všechny, všichni za Paříž! vyzývá fanoušky olympijský tým

Paříž 2024
Paříž 2024
2 Minuty čtení
2 Minuty čtení

Jsou sice hrdiny z televizních obrazovek, ale přitom sportovci, kteří budou reprezentovat Česko na olympijských hrách v Paříži, žijí a trénují mezi námi. Možná právě za zdí vašeho oblíbeného obchodu. Nebo v nedaleké tělocvičně. A tak když judista Lukáš Krpálek hodí na žíněnku svého tréninkového parťáka, začne se ze stropu sypat prach na hlavy jeho fanoušků, kteří sedí o patro níž. „Jeden za všechny, všichni za Paříž!“ vyzve je pak dvojnásobný olympijský vítěz v televizním spotu k podpoře českých olympioniků na hrách v Paříži, které proběhnou od 26. července do 11. srpna.

Jeden za všechny, všichni za Paříž! 🇫🇷 ✌🏻
(0:41)

Právě „Jeden za všechny, všichni za Paříž!“ je heslem kampaně, které pro Český olympijský tým k nadcházejícímu sportovnímu svátku připravila agentura Ogilvy. Mušketýři se stali symbolem oddanosti, cti, férovosti a týmovosti. Což jsou hodnoty, které zároveň patří ke sportu a olympijským hrám. Prostřednictvím hesla Jeden za všechny, všichni za Paříž! bychom chtěli vyzvat celý národ, aby v létě fandil olympionikům na jejich cestě za co nejlepším výsledkem.

A tato výzva se promítá i do klíčového vizuálu z dílny Ogilvy. Ten spojuje sportovce, fanoušky a jeden z hlavních symbolů Paříže – Eiffelovu věž. Heslo hlavní kampaně bylo navíc vytvořeno tak, aby propojilo komunikaci všech projektů, které Český olympijský výbor v olympijském roce organizuje. A tak svou vlastní verzi claimu využívají i projekty T-Mobile Olympijský běh, Olympiáda dětí a mládeže, Olympijský festival či Česká olympijská nadace.

Heslo propojuje sportovce, fanoušky i partnery

Klíčový prvek kampaně tvoří hero video, v němž hrají hlavní roli sportovci, kteří nás budou reprezentovat v Paříži – beachvolejbalový tým Ondřej PerušičDavid Schweiner, atletka Kristiina Mäki, lukostřelkyně Marie Horáčková a dvojnásobný olympijský vítěz v judu Lukáš Krpálek.

Jsem rád, že mohu být součástí kampaně, natáčení byla velká nádhera. Heslo se mi líbí moc.

Kreativu videa připravil Tomáš Urbánek se svou agenturou Triple Bang Agency, o samotnou exekuci se postarala agentura FrameGuides s režisérem Lukášem Hrdým a kameramanem Davidem Švarcem. Ve videu ukazujeme, jak se olympijské hry a trénink nebo úsilí sportovců propisuje do života fanoušků a míst, ve kterých se běžně pohybujeme. Jsme malá země, a tak sportovci často trénují v tělocvičně za rohem.

Judistu Lukáše Krpálka natáčení moc bavilo. „Výsledek vypadá krásně, jsem nadšený a spokojený. Jsem rád, že mohu být součástí kampaně, natáčení byla velká nádhera. Heslo se mi líbí moc.“

Z příběhu videa vycházejí i rádiové spoty: „Ahoj, my jsme beachvolejbalový tým Perušič, Schweiner a na olympiádě v Paříži budeme hrát za naše manželky, za celé rodiny, za mého dědu, za olympijský tým i moji paní sousedku. Prostě za celé Česko. Jeden za všechny, všichni za Paříž!“ vzkážou mistři světa v plážovém volejbale Ondřej Perušič a David Schweiner.

Heslo kampaně do vlastních komunikací převzali i někteří partneři českého olympijského týmu. „Byl to od začátku náš cíl, abychom co nejvíce sjednotili komunikaci směrem k olympijským hrám v Paříži, a tak máme velkou radost, že se přidali i naši partneři ALPINE PRO (Jeden za všechny, všichni v olympijském) nebo Toyota (Jeden za všechny, všichni v pohybu!),“ dodává Zoran Bartek, marketingový ředitel Českého olympijského výboru.

Vizuály a video ke kampani najdete ZDE.

Foto: olympijskytym.cz/Barbora Reichová TADY.

Vedení kampaně: Petra Nachtigalová, Český olympijský výbor

Koncept kampaně: Ogilvy

Strategický tým: Zuzana Kabelková a Nikola Klepáčková

Kreativní ředitel: Mario Poór

Kreativní koncept a exekuce kampaně: Tomáš Urbánek a Triple Bang Agency

Video: FrameGuides – režisér Lukáš Hrdý, kameraman David Švarc

Foto: Barbora Reichová, Český olympijský výbor

Hudba: Paulie Garand & Rest – Stamina (prod. Kenny Rough), track vznikl pro Český olympijský tým pro OH 2020 v Tokiu.

líbil se ti článek?