Český rozhlas se znovu stal hlavním mediálním partnerem českého olympijského hnutí
Český rozhlas se již poněkolikáté stal hlavním mediálním partnerem Českého olympijského výboru. V pondělí dopoledne podepsali zástupci obou stran novou čtyřletou smlouvu o spolupráci.
„Olympijské hry jsou pokaždé nevýznamnější sportovní událostí roku. Reportéři Českého rozhlasu budou jako vždy u toho a budou přinášet našim posluchačům exkluzivní informace přímo z centra dění. Naše reportáže jsou bezprostřední, autentické a právě tím i jedinečné“, řekl Peter Duhan, generální ředitel Českého rozhlasu.
Český olympijský výbor a Český rozhlas budou spolupracovat i v propagaci sportu jako společenského fenoménu. „Vnímáme sport jako životní styl. Chceme k němu přitáhnout zejména mládež. Těší nás, že je Český rozhlas jako veřejnoprávní médium naladěn na stejnou vlnu,“ říká Jiří Kejval, předseda ČOV.
Český rozhlas, jako jediné rádio v České republice, podepsal loni na podzim dohodu s mezinárodní sportovní marketingovou agenturou SPORTFIVE, na základě které získal rozhlasová mediální práva na vysílání ze zimních olympijských her v Soči v roce 2014 a letních olympijských her v Riu v roce 2016.
Nejposlouchanější stanice Českého rozhlasu – Radiožurnál – tak bude moci svým posluchačům i nadále přinášet exklusivní reportáže přímo z místa dění, vysílat v přímých vstupech a reportážích vše podstatné, co hry nabídnou. Posluchačům přinese nejen aktuální výsledky, zajímavosti a rozhovory s českými reprezentanty i největšími hvězdami her, ale i informace ze zákulisí a přímé přenosy z nejdůležitějších závodů a utkání. Exkluzivní informace bude přinášet i na speciálním zpravodajském webu a na sociálních sítích.
Český rozhlas je hlavním mediálním partnerem ČOV již od olympijských her v Atlantě 1996.
Na fotografii zleva předseda ČOV Jiří Kejval a Peter Duhan, generální ředitel Českého rozhlasu.